הפקת מימונה ציבורית

סמל חג הפסח המוכר ביותר הוא חגיגות המימונה. כמער בכל אחת מהערים הגדולות חוגגים את סוף חג הפסח עם האירוע המרכזי הלו הוא המימונה. צוות שריתה סולטנה מתמחים בכל השור אל הפקת מימונה ציבורית. יש לנו את הצוותים, היכולות והמשאבים להקים אפילו אירועי חינה ציבוריים בעת ובעונה אחת. האירועים שלנו ללא כחל ושרק ומכילים את מיטב האלמנטים באיכות הגבוהה ביותר שקיימת.

חינה

פנייה מהירה

מימונה, האירוע הרשמי של פסח

שמירת היחסים הפכה למסורת ובעלי בתים רבים עורכים את המימונה כך נשמרת הידידות בין כולם אולם הפקת מימונה ציבורית אינה דומה למימונה בבית, אולי יש את היסודות שדומים אולם הפקת מימונה ציבורית היא אירוע גדול, מתוקשר ובעל מרכיבים רבים. כיום יש באופן כללי 2 סגנונות לחגיגת המימונה, הראשונה היא בממדים קטנים יחסית שנערכת בבית פרטי, דירה או חצר ואילו הפקת מימונה ציבורית שמאפשרת אירוח של מאות אנשים ואף יותר. יש חשיבות בבחירת חברה שמתמחה עם הפקת מימונה ציבורית וזאת על מנת שתוכלו לתת לאורחים, למכובדים ובעצם לכל מי שיגיע את המאכלים המיוחדים, הממתקים והשתייה. שריתה סולטנה מתמחה בהקמה וגם הפקת אירועי חינה ציבוריים בכל סדר גודל תוך כדי שימת לב על כל הפרטים הנדרשים. כיום שריתה סולטנה והצוות המקצועי שלה נותנת מענה ל 10 ערים בעת ובעונה אחת ללא בעיה.

במימונה הזו כולם רוצים להיות

חגיגות המימונה מסמלות את תום ימי חג הפסח. למעשה המימונה חותמת את האיסור על אכילת חמץ ובאירוע עצמו מכינים מטעמים מבצק כמו מופלטות וספינג'ים. האירוע כולל שולחנות ערוכים ומשופעים כול טוב עם מטעמים, מאכלים, שתייה ומתוקים. המקור של הפקת מימונה ציבורית מתחיל בימי מרוקו העתיקה כאשר היהודים שחיו בשיתוף עם המוסלמים. החברות הייתה הדוקה ביניהם והמוסלמים היו מוזמנים לאירועי חינה, מסיבות וחתונות של יהודים אבל בימי החג היהודים היו מסתגרים בביתם ונמנעים ממפגשים עם חבריהם המוסלמים שלא שמרו כשרות ואף המוסלמים כיבדו את שכניהם ונמנעו בעצמם מלהגיע אל בית חבריהם. עם תום חג הפסח על מנת לשמור על יחסי קרבה טובים היו חוגגים את המימונה בבתי היהודים, החברים והשכנים היו עוברים מבית לבית ומברכים בברכות את דרי הבתים היהודים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?