הפקת מימונה פרטית

חג הפסח מציין את יציאת מצריים וקבלת הדיברות בהר סיני סיום החג בא לידי ביטוי באירוע המימונה שמייצג 2 דברים, הראשון הוא סיום החג והשני בא האביב. רבים מעדות המזרח ובעיקר מעדת המרוקאים מציינים את המאורע בחגיגה מפוארת וגדולה שבה מתארחים בני המשפחה, החברים, השכנים ועוד. שריתה סולטנה מובילה את תחום הפקת מימונה פרטית שכוללת את כל המרכיבים הנדרשים לאירוע מוצלח.

חינה

פנייה מהירה

מימונה במינון נמוך

אם אמרנו כי הפקת מימונה פרטים במקורות הייתה למטרת חידוש קשרי החברות והידידות בין השכנים והחברים במרוקו, הרי שהיום נהוג לחגוג כמעט אותו דבר בבתים פרטיים עם מיטב המטעמים והמתוקים. שריתה סולטנה מתמחה ומובילה את הפקת מימונה פרטית למי שרוצה לתת את הסיום המיוחד לחג הפסח. לצוות שלנו יש ציוד מלא שבעזרתו תוכלו לפרוס שולחנות לכל כמות של מוזמנים ואורחים, את השולחנות נעצב לכם בטוב טעם ונמלא אותם עם מיטב המוטיבים של המימונה. יש לנו ניסיון וותר רב שנים שבעזרתו נוכל לספק לכם אירוע מושלם של הפקת מימונה פרטית בבית שלכם או חצר או בכל מקום שרק תרצו.

מימונה זה לא רק חגיגות ענק

היום האחרון של חג הפסח מכיל תכונה רבה, ראשית החג מסתיים וצריך לציין זאת באופן חד משמעי על מנת שכולם ידעו זאת. העדה המרוקאית ידועה ומוכרת באירועי חינה מפוארים וגם באירועי הפקת מימונה פרטית. המקורות של חגיגות המימונה הם עוד ממרוקו העתיקה שבה בכפרים היו חיים במעורב בני הדת היהודית והמוסלמית בשלום ושלווה. הכבוד ההדדי שרכשו העדות השונות היו רמה גבוהה כל כך עד כדי שחג הפסח שציין כשרות ואי אכילת חמץ היה מכובד על ידי המוסלמים בכך שהם לא היו מפריעים בימי החג ואף לא מבקרים את שכיניהם. על מנת להראות כי הידידות נשמרה המנהג של הפקת מימונה פרטית בבתי היהודים אפשר לכולם להגיע, לבקר ולטעום מן המטעמים השונים. כל אחד מהבתים ערך מימונה והזמין את השכנים והחברים ללא הבדלי דת ובכך נשמרו קשרי הידידות בין כולם.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?