אוהלים ופינות ישיבה | אוהל מרוקאי | אוהל לחינה

עיצוב אירוע בצורה כזו שישאיר רושם וטעם של עוד אצל האורחים אינו דבר של מה בכך. צוות שריתה סולטנה מתמחים ביצירת אותן פינות ישיבה מיוחדות שהופכות את האירוע שלכם למיוחד יותר. כמו כן גם את הקמת האוהל המרוקאי על פי המסורת תשאירו לנו ולצוות שלנו, מה שנותר לכם זה להנות מהאירוע שלכם.

חינה

פנייה מהירה

חגיגות החינה המרוקאית

האם שאלתם את עצמכם פעם מדוע מבין כל העדות דווקא העדה המרוקאית היא זו המפורסמת באירועי החינה שלהם?, הרי גם לעדת התימנים יש חינה מפוארת לא פחות וכך גם להודים ולהרבה בני עדות המזרח. התשובה על כך טמונה במרכיבים. ממש כמו עוגה אחת שהיא טעימה יותר מאחרות בזכות המרכיבים שלה כך גם חינה מרוקאית מוכרת ומפורסמת יותר בשל המרכיבים שלה. מעבר לתלבושות הססגוניות, המאכלים הטעימים גם הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל. אוהלים ופינות ישיבה הם חלק מהסמלים המוכרים שהיו נהוגים בעבר במרוקו. הדגש על פרטים כמו האוהלים, התלבושות, המנהגים ובכלל השמירה האדוקה על המסורת שתעבור מדוייק ככל האפשר מדור לדור היא שעושה את ההבדל. שריתה סולטנה מתמחים ביצירת זיכרונות כמיטב המסורת.

אוהלים לחינה מרוקאית

אוהלים לחינה מרוקאית הם למעשה המוטיב המרכזי באירועים מסורתיים בכלל ובאירועי חינה בפרט. המקורות של הצבת אוהל רוקאי הם במסורת העתיקה של העדה מימי מרוקו. בעבר האוהל סימל אתצ מקום מובם של בעלי השמחה. כל אנשי הכבר היו עולים לרגל אל אותו אוהל. שם היו מברכים את הכלה והחתן בברכות רבות שאותן הם היו לוקחים אל דרך החיים החדשה שמולם, החיים המשותפים כבעל ואשה. אוהל מרוקאי כיום נשאר עם אותו עיצוב אולם המשמעות שלו היא סמלית בלבד, הרי שאת אירועי החינה כבר לא חוגגים בבית הורי הכלה כמו שהיה בעבר אלה באולם רחב ידים עם תאורה חשמלית ומוזיקה שבוקעת מרמקולים. ההשוואה אל העבר היא שאת החגיגות היו עושים סביב האוהל המורקאי שהוא היה מרכז האירוע.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?